Annecikkkkk Merhaba anneler 2-3 aylık bebeklerinizin uyku rutinleri oluştu mu günde kaç saat uyuyorlar 😒 Bizde uyku diye bir şey yok da 🙄 Sizler de vardır inşallah ☺️ acaba ben mi beceremiyorum uyutmayi
Mammamiaa_ Annecikkkkk şuan bebesini zorda olsa uyutmuş biri olarak yazıyorum yok o düzen😅 3.5 aylık bugün hep bi huzursuz yarım yamalak uyumalar. Daha 4.ayda da uyku gerilemesi denen şey var. Oğlum 34 haftalık doğdu neye göre gideriz onu da bilmiyorumda🤣
Sdcnk Annecikkkkk benimkide 2 aylık oldu neredeyse. Gece 2 veya 3 kez uyanır maksimum emer yatar sabaha karşı uyanınca gazı olir gezdirirz 1 saat sonra tekrar uyur . Gündüz için değişken bu uyudumu 2 saat uyur bazen 3 . Ama bugün mesela sabah 8 den 3 e kadar o kadar çok uyandı kalktı ki 10 dk dalıp tekrar irkildi ilkte gaz dedim gazını çıkarttı ama rüya mı görüyor artık nedir anlamadım..doktor dişleri yerleşmeye başlıyor demişti damaklari mi kasiniyor eli hep ağzında onu da çözemedim
Civciv222 Annecikkkkk 2 ayligiz düzen falan yok ya gündüz daha çok uyurdu şimdi azaldı baya bide dalamiyor uykuya akşam üstü uyanıyor gece 12 ye kadar dalmadan yalandan uyuyup uyanıyor😏
Annecikkkkk Mammamiaa_ 🤣🤣 ayyy bizde gündüz maksimum 15 dakika uyku var gece rahattik dünden beri gece de bozuldu 🙄 ne yapacağımı şaşırdım
sunbaby Sdcnk bizde böyleyiz derin uyuyamıyor en fazla 10 dk 30 dk sonra hemen uyanıyor bazen sallamayı keser kesmez uyanıyor
Sunshinemom Annecikkkkk 2 ay 4 günlüğüz. Her akşamüstü banyo yaptırıp zorla uyutuyorum ağzına emzik tıkıp kucakta sallayarak.artık aşırı yoruyor daha kolayını bilen anlatsın😄 desteksiz uyuma asla yapamaz ama buda cok yoruyo.
Annecikkkkk Sunshinemom ayy biz de bir ara ayakta sallıyorduk doktorumuz kızdı şimdi sizin gibi kollarım da sallıyorum. Mantık olarak bir şey değişmedi diyorum eşime 🥴
MinikCivciv15 Annecikkkkk bebeğim 67 günlük gece uykuları düzenli. Her gece 8den sonra mutlaka yıkarım. Yıkadıktan sonra masaj yapıyorum sonra loş ortamda emzirip loş ortamda sallayıp kendi yatağına yatırıyorum. O saatten sonra çol aşırı doldurmadıkça altını bile açmıyorum uykusu bölünmesin dedi. Gece 12 - 1 gibi uyanıyor. Sonrra bir de 3-4 gibi bu esnada hiç ışık açmıyorum. Gece gğndüz kavramını bu şekilde oturttum. Gğndüz düzensiz uyuyor ne zaman uyumak isterse. Çok uyuduğunu söylenemez bir tek sabah saatlerinde derin uyuyor.
anneyimm82 MinikCivciv15 benim bebeğim de 2 aylık. Aynı bu dediğiniz saatlerde uyuyup uyanıyor akşam 8 de mutlaka uyutuyorum gece 12 de kalkıyor emip hemen uykudayken yatırıyorum sonra 3 de kalkıyor yine altını açmadan hemen emip yatırıyorum sonra 4 veya 5 gibi uyanıyor gazlanmış bir şekilde. Sonra yarım saate bir her saate bir sabah 8 e kdr uyuyor uyanıyor altını açıyorum spor yaptırıldık bazen kaka uapıyor yani gece 4 den sonra düzensiz uyuyup kalkıyor.
MinikCivciv15 anneyimm82 4ten sonra bazen bizimde öyle oluyor eğer gazı varsa. O zaman kesik kesik uyuyor.
minikmelegimmmm anneyimm82 bizim de 5ten sonra sürekli ikiniyor sanırım gaz birikiyo gece o saatlerde sonra zaten dalamiyor derin
Demirayebru Benim bebeğimde 2.5 aylık. Uykuya geçmekte çok zorlanıyor. Ayağımda sallıyorum, kucağımda gezdiriyorum, pusette sallıyorum ama çok zor uykuya geçiyor, çok yorucu. Başka bir yöntem var mı acaba uyutmak için?
Annecikkkkk Demirayebru ayy bizimde öyle doktor ayakta sallama meme de uyutma şunu yapma bunu yapma diyor. Bende uyusun da nasıl uyursa uyusun diye gözünün içine bakıyorum
Alin6272 Annecikkkkk çok düzenli uyku rutinimiz vardı 4. Ayda her şey saçma sapam oldu inanmıyordum ama bu atak bi farklı uyku eğitimi vermiştim ama o kadar defiştiki şuan yeterki uyusun diyip sabaha kadar salıyorum
Mhnds Annecikkkkk bizde de oluşmadı daha bir gün uyuyor Birgül uyumuyor çok yoruldum artık nasıl başetceğimi bilmiyorum sürekli uyku vakti bir ağlama mızmızlanma bugün aynada ilk defa kendime baktım hiç ben bende değilim kzımla ilgilenmekten yine olmuyor yine ağlıyor artık yetersiz bir anne olduğumu düşünmeye başladım bir tabak yemek ne yapabiliyorum ne yiyrbiliyorum dışarı bile çıkamıyorum huysuzlanıyor diye ne etceğimi bilmiyorum
Annecikkkkk Mhnds kendimi gördüm yazdıklarınız da dün kahvaltı bile yapmadım ta ki akşam eşim geldi yemek azıcık yiyebildim. Eskiden annelerimiz nasıl yapıyorlarmış hiç anlamiyorum bizde mi sorun var yeni nesil bebekler mi farklı 🤗