Kızlar bebeğim 24 günlük 3500 kg doğdu şuan 4600 gram düne kadar sadece anne sütü veriyordum sık sık emziriyordum ama sürekli emdiği için son ¾ gündür göğsüm kaynamıyor sütüm az az akıyor çok yumuşak göğsüm bende dün mama aldım 4 ölçek yaptım 120 cc anca sustu dünden beri 4 defa mama verdim 2 /3 saat arayla emzirdim göğsüm anca öyle doldu sertleşti doğru mu yapıyorum bilmiyorum doktora birinci ay kontrolünde soracam var mı böyle olan sizce mama vermeli miyim kesmeli miyim