Kızlar bana ne olur yardımcı olun🙏🏻😔
Bu sıralar kızım çok su içmeye ve sık idrara çıkmaya başladı harici olarak 2 kez alt ıslattı onun dışında okuldan geldiğinde ara sıra uyku isteği oldu ama onun harici bişey gözlemlemedim. Ben çocuğumu kilo alsın iştahı açılsın diye doktor ilaç önerisinde bulunsun diye gittim ama parmaktan kal alındaktan sonra 351i görünce acil yatış verdi 3 aylık şekerimiz 12.8 çıktı dediğine göre çok yüksekmiş insülin başlandı kan gazı verildi vs vs ama ben çocuğumda hiç bir farklılık sezmiyorum acaba farklı bir hastahaneye daha gitmelimiyim?? Ne olur bana akıl verin😔😔😔