https://resimyukle.io/r/k4VTBubX9U
Kızımın aniden ateşi çıktı. 40lara kadar yükseldi. Ne yaptıysam düşüremedim. Acile gittik. Serum taktılar ateş tam düştü derken eve gelirken tekrar yükseldi. Eve geldim tekrar ilaçlarını verdim. Duş aldırdım. pamuk koydum ama nafile 39 inmiyor. Tekrar gittik. Poliklinikte doktorla görüştük. Kanda enfeksiyon çıktı. En son onlarda ateşi dusuremeyince servise aldılar. Damar yolu ile tedavi olması gerekiyor dediler. 4 gün yattık. Kan tahlili yaptılar temiz çıkınca çıktık. Eve geldik. İyi gibiydi. Gece 3 te kalktı 4 e kadar 5 defa kustu. Tekrar acile gittik. Tekrar serum bağladılar, kucağımda uyudu eve geldik. Bı uyandı bu defa ishal yavrum mahvoldu. Ne yemek, ne su sürekli uyudu ve ağladı ilk gün. Doktora gittik tahlilller temiz dedi. Eve geldik . İlaçlarını icirelim. Biraz dinlensin iyi olur derken. Şimdi baktım vücudu nokta nokta. Daha önce 6. Hastalığı duymuştum. O muydu acaba ? Bilgisi olan lütfen cevap verin. 2 haftadır mahvolduk.