kızlar yeğenim oğlumu eve getirirken bebegim 17aylık bebek arabasında aprtmanın kapısını ittirirken bebek arabasının ön açtarafıyla ittirmiş oğlumun ayağı acımıs kapıyı zorlarken sanırım ayağıyla zorlamıs azıcık diyo ama ağladı oğlum baya uyudu uyandı ilk basarken ayağını ağladı bi sendeledi ama simdi basıyo yürüyo yani ama sabahki gibi degl farkettim ama ağırıyomudur cıkık flan olsa yürüyebilirmi yada böyle cıkık kırık olurmu sadece incikmi bilmiyorum bebegime nasıl yardımcı olacagımı bilmiyorum cok endişelendim nasıl anlarım yani kırık cıkık olsa ağırır üzerine basamaz diye biliorum yoksa acilen doktora götürmem mi gerek burdaki hastane hep tıklım tıklım kendim evham yapıosam bu koronada cocugu götürmek istemiyorum bilgisiyle yardımcı olablcek anneler varmı? 😔 top oynayalım dedim gol oynadık biraz minik toplarla flan arada sendeliyp ama