Merhaba 13 gün önce sezaryen oldum dikiş yerimde şişlik oldu doktor patlattı 2 gündür akıyor ne zaman geçer sizce? Batikonla pansuman yapıyorum furacin sürüp antibiyotik içiyorum başka önerisi olan var mı? Oturup kalkamıyorum ne zaman dikişler düzeliyor😒