leylaxx Doğumdan sonra kendimi birturlu toparlıyamadım (12 gün oluyor) İcim sıkılıyor sürekli aglıyasım geliyor. Bu durum gecicimi? :( ne kadar daha sürer.. kacıp gidesim var
Zuhallkahraman leylaxx henüz çok yeni benim daha uzun sürmüştü. Ağlak ağlak geziyordum ama geçiyor hatta dönüp o hallerinize güleceksiniz
Lulemom leylaxx durup durup ağlıyordum bende. Nedenli ya da nedensiz fark etmiyodu 😄 çocuk yaptığıma pişmanlık bile duymuştum o derece. Ama geçiyo merak etme.
Sedadursnnnn leylaxx 40 gün boyunca sürüyor sonra azala azala bitiyo ya o kadar zordu ki bakamıyorum doyuramıyorum yetemiyorum diye ağlar dururdum sonra bana bakışları yeterdi toparlanp güçlenmeme
Yarensss Bende 10 günlük anneyim özellikle aksamlari icime bir sıkıntı geliyor herşeye ağlamak istiyorum bebeğime bisey olacak diye sacma sapan korkular hissediyorum inşallah bi an önce atlatırız 😪