Anneler öncelikle merhabalar 10 ay 13 günlük bebeğim var 2 aydan beri salgından dolayı sağlık problemlerimiz var D vitamini epey yüksek çıktı 100 kadar çıktı😢 zehirlenmelere böbrek ve kalp yetmazligine yol açabilirmiş bi kaç şey araştırdım Dr. tam birşey demedi ama bu durumla karşılaşan varmı inanın ki rahat uyuyamıyorum artık😔😔 iştahsızlık falan olabiliyor muş emziriyorum ama dün sabahtan beri yemek olarak hiç birşey yemedi 😭