2 aylık bebeğimle uyuz olduk 😞 kollarına döküntüler vardı . 1 hafta içinde her yerine yayıldı . Kolundakiler yara gibi oldu 😞uyuz geçiren var mı hanımlar . Bugün doktor bi karışım verdi herşeyi poşette bekletin 3 gün dedi. Sonra yüksek derecede yıkayın , 3 gün banyo yapmayın kremleri sürdükten sonra dedi . Şu anlık eşimde bişey çıkmadı ama ona da geçmiştir sanırım . En çabuk nasıl atlatabiliriz . Kendimi gram düşünmüyorum kızımın vüucudu çok kabardı yara oldu .. sıçrayıp duruyor sürekli . Ha bide kaynana çenesi var tabi onu hiç katmıyorum stresimin içine 😞