TugceArslan Suleipek Tam 2 aylıkken 4100 dük biz de. Çişli bez sayısı ve sağlığı önemli kriter. Ben de üzülüyordum ama kızım çok sağlıklı daha ne isterim. Zaten ben de böyleymişim bebekken o yüzden genetik sanırım
Hirakosar Pinkbery Ben o kadına yazmadım başka birine yazdim, sadece mama alan bebeklerin kilo alabildiğini yazmış yersiz olduğunu belirtmek için yazdım. Anne minyonmus zaten bebek de öyle olabilir