@Mi-Mi#
MiracAlpinveUmutunAnnesi benim oğlum da bir aylıkken oldu ama geneli tavsiye etmedi bizim doktorumuz bünyesinin kaldırması zor dedi o yüzden bebeklere lokal yapıyorlar ve bende yanımda bir numara büyük bez aldım ama doktorum istemedi aksine kendi suan kullandığı bezi alıyorum bol olmaması gerek dedi oğlum girdiğinde bizi içeriye almadılar çıktığında bi odaya yerleştirdiler çok ağladı agrı geldikçe ağlıyordu ama sadece bir gün sürdü benim doktorum agrı kesici vermeyi de tavsiye etmedi biz de vermedik sadece bir gün ağladı ama ertesi gün hiç bişeyi yoktu çişle geçti bildiğiniz sonuçta orada dikiş olduğu içinde bir gün ağlaması çok normal bol bol kucağınıza alın sevin emzirin o gün yanlız bırakmayın siz sarılın