Oğlum 31 aylık yeni yeni 3 lü cümle kuruyor anne kapa AP (anne kapağı aç) anne gı be (anne su ver) ben anlıyorum sadece ama bence de erkek bebekler daha geç konuşuyor bir çok kez şahit oldum.İstisnalar muhakkak var ama yüzdeye vurduğumuzda erkek bebekler geç konuşuyor.