momandad_16 merhabalar burda herkes normal demiş ama ben aynı durumu 8 gündür cekiyorum ve kilo kaybımız var ishal durmu gün içinde 5 den fazla ise mutlaka doktora götürün ve kaka incelemesi yapsınlar bizde amip cıktı ilaç kullandık işe yaramadı idrar tahlili verdim onu bekliyorum lütfen hafife almayın ishal süt ve süt ürünlerinin alerjisi nin belirtisi olabiliyor ki bizde o durumda var