Minikyavruum Kızlar koltuk altından ölçüm yapıyorum 36.0 36.3 normali 36.5 37.5 bebek üşüyor diye tulum ve yelek giydiriyorum bu sefer de sırtı nemli oluyor ne yapacağımı şaşırdım evim 25 C napıyorsunuz 🥺
1ana1bebe Minikyavruum 25 derece baya sıcak bu değer bence, bı tık kalın üst alt giydirin çorapla yeter bence, yerlerde daha kotu hasta olur
SelimeliS Minikyavruum sırtına ve göğsüne elinizle bakın serin veya soguksa üşüyordur sıcaksa üşümüyordur ona gore giydirirsiniz yelegi cikarin sadece tulum kalsin bence
Missfistik Minikyavruum neden ölçüyorsunuz anlamadım. Sığuksa ben bi yelek geçiriyorum hiç terlemez oğlum. Üşütmezde kendimiz nasıl giyiniyorsak onada öyle giydiriyorum
Minikyavruum 1ana1bebe koltuk altından ölçüyorum 36 oluyor internette 36 ve altı üşüme derecesi diyor o yüzden anlamadım ne yapacağımı
SaricivcivAnnesi4 Minikyavruum Elinizle sırtına bakın sıcaksa o kadar giydirmeyin bence hareket ettikçe terler
1ana1bebe Minikyavruum indternete çok takılmayın, sırtını ve göğsünü elleyin, serinse hirka giydirebilirsiniz, normalse üsümüyordur
Alpbeybi Minikyavruum üşüdüğünü dereceyle ölçmeyin. Sırtı ve göğsü ılıksa üşümüyordur. 25 derece iyi bi sıcaklık. İnce alt üst yeterli bana göre.