Merhaba bal anneler , oğlum 29 günlük, sağarak anne sütü ve mama veriyorum.( 10 gün yoğun bakımda kaldığı için biberon ve mamaya alışmıştı , meme kesinlikle almadı ) doktor 2-3 saatte bir besle demişti , bende 90-100 cc olarak besliyorum. Anne sütü verdiğimde 1 buçuk saat anca tok kalıyor ve uyanıp beslenmek istiyor, sütüm doyurucu değil sanırım , siz bebeklerinize kaç cc veriyorsunuz ? Ve kullanıyorsanız hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Ben aptamil kullanıyorum hastanede de onu vermişler