Haydinn yaa çok güzel Rabbim sizi ayırmasın hiç 🤗♥️ Bende konuşuyorum daha çok minik tepki veremiyor ama olsun kucağıma alıp dans ediyorum bazen ama aşırı ağladığında çok panik oluyorum elim ayağım titriyor sonra sürekli kuruntu yapıyorum bi yeri mi ağlıyor birşeyi mi var diye 😭 seviyordur demi beni 🙈 bazı sorunlar var K valide ile , başkasına alışacak diye ödüm kopuyor 😭 bende kucağımdan indirmiyorum 🥰🙈