Merhaba, pazartesi işe dönüyorum bebeğim 4 aylık. İşyerinde erkek arkadaşlarımla aynı odayı paylaşıyorum. Öğle arası süt sağacak olsam 3 kişiden çıkmasını rica etmek zorundayım. Ayrıca sağma işlemi en az yarım saat sürüyor. Sabah 7de emzirsem akşam 17.30da evde olucam 10 saat süt sağmamak sütümün kesilmesine sebep olur mu acaba?