Berenhanim aaa ataktan mı böyle acaba hiç aklıma gelmedi . Ben diş yüzünden sanıyorum ama atak da olabilir. Normalde akşam 11 de yatıyor sabah 8.30 uyanıyor. Ama bu ara hiç düzen falan kalmadı 11 de yatıyor 1 de kalkıyor tekrar sallıyorum dalıyor. 2 saat sonra tekrar uyanıyor . Bu ara çok kötü durumdayız. Bu sabah 7 de uyandı mesela 🤷🏻♀️ Bende uyku eğitimi vermek istiyorum ama nasıl yapıcam nereden başlayacağım bilemiyorum