Ebrucolak hayır kontrole gidemedim 7 ay oldu 😔 ilk aylar zor du hep kızımla ilgilendik kendımı ihmal ettim birde yalnızdım bakarken geldim eve işe bebeğe bak derken dikişler im çok zor iyileşti yanıyordu hep, oturmaya vaktim hiç yoktu. Belki çok haraketlı olduğum için böyle olmuştur diye dusunuyorum