Kızlar ilk üst köpek dişi çıkan var mı bebeğinin.4.ayında çıkmıştı hala patlamadı.öteki de bir aydır baş verdi bekliyor orada.doktorumuzra baktı ilk köpek dişlerini çıkarıyor ve acaip canı acıyor çok üzülüyorum dentinox jel kullanıyoruz.tetagili sordum ama hepsi aynı etkiyi yapıyor dentinoxa devam et dedi.başka ne yapabilirim alt dişleri çıkarken bile neler çekiyorlar düşünün bir de köpek dişlerini neler çekiyoruz😔😔var mı bilgisi olan