Kızlar iki buçuk aylık bebeğim var ağzından sürekli balgam geliyor salya geliyor ve bu balgam lar yüzünden sürekli genzine kaçırıyor emdiğini Dr götürdüm biraz balgam var gibi dedi ilaç fln vermedi acaba benim suçum mu aşı olduğumuzda ateşi olmasın diye calpol verdim o balgam yapar mı arada ağrısı var gibi o zamanlarda veriyorm zararı mı oldu ki