Poncikannesi606 Benim çocuklar biri 3.5 biri 2 olcak ama küçüklükten beri serum fizyolojik uyguluyorum, burun tıkanıklığı olduğunda.. Harici bitki çayları ve bol bol su içiriyorum.. Bebekken de bol bol emziriyordum, uyku öncesi masaj yapıyordum, odalarında nem ve buhar makinası kullanıyordum tabii belli zamanlarda sürekli değil..