Oğlum 5.5 aylık geçen ay ek gıdaya başladık bir sorun yoktu ama 4 gündür kakasını yapamıyor 😒 Bu yüzden olsa gerek iştahında da azalma var. Az önce gliserin kansuk diye bir fitil aldım eczaneden atıp atmama konusunda tereddüt ettim. Zararı olur mu bebeğime bir problem olur mu acaba. Kullananlar faydasını zararını yazar mısınız🙏