kızlar 1.buçuk sene önce koltuk takımı almıştım pendik pendorya dan ama yastık kılıflarimi ve ayaklarimi yanlis göndermislerdi ve adam hayla benim sectiklerimi yollamiyo bir bucuk senedir oyaliyo beni şu gün getircem bugun getircem diye artık gına geldi nereye sikayet edebilirim magzayi ve adami