Merhaba hanımlar normalde kızım gazlı bir bebek ama bu iki gündür sürekli iç çekerek ağlıyor ağladığı zaman hemen susturabilirdim ama susmuyor hep acı cekiyor gibi ağlıyor başka bir derdimi var çözemiyorum karnı tok altı değişmiş gazını çıkarmış bir şekilde bile şuan durmuyo ne derdi olabilir sizce fikir verebilir misiniz ?