basaktpe12 ben her zaman mocha içerim yazları soğuk ama genelde sıcak içerim. Yumuşak içim istemem sert kahve seviyorum. Espresso&çikolata 🤤 canım çekti ama artık almıyorum çocuğumun rızkından gidiyo resmen çok pahalı☹️ akşamları eşimle çıkıyoruz sokakta masalar burger kingden mocha içiyoruz biraz hava alıyoruz orda nescafe makinesi yapıyo o da güzel ve ucuz 🥲 içimi döktüm afiyet olsun 🤣