Bbserra kızım şuan 2 yaşında, tam 10.5 ay boyunca kolik sancısı çektik biz.evet bizim ki biraz uzun sürdü sanırım 😔 Her akşam üstü 19.00dan 23.00 e kadar ağlardı..çok zor günler ve çok yorgunsunuz biliyorum,ama geçiyor…malesef kolik bir bebeğin gazını hiç bir şey tamamen kesemiyor,sadece azaltıyor..ben arabaya koyup gezdirerek uyuturdum geceleri..tek ilacınız sabır🌸