Melegim1 Kızımın sağ gözü çapaklandı sarı, kirpikleri de yapışmıştı serum fizyolojik damlatsam işe yarar mı ???
Nrdnozn Melegim1 aynı dert bizdede var yaa .. ıkı ayrı doktora gıttık ılık suyla sılın dedı ve gozyası damlası verdı ama hala gecmedı .. bısey bulursanız lutfen benımlede pylasırmısınız
2007 Melegim1 benm bebegm de de cok oluyor cay sürüyrm ılık suyla siliyrm ve sütümden damlatyrm ama yine tekrar edyr