Rabia88 doktorumuz şöyle bi cümle kurmuştu , garantisi yok aşı da olsa bu hastalıga yakalabilir ve ileri yıllarda etkisi ne olur bilemem diye. Ben de o yuzden yaptırmamıştım. Bi gece hastanede kaldık ve acilde bi bebek daha vardı rotadan yatan. Onun aşısı da vardı. Toplamda 4-5 gün sürdü. Ama ciddi anlamda zorlamıştı biZi