Cananby Oğlum 7bucuk aylık ve 1haftadur basını hızlı hızlı sag sol cevırıp duruyo uyanıkken gece uykusunda ve aşırı telaşa kapıldım basına gelen varr mı bu durum
elfen Cananby farklı bi nedeni de olabilir ama benim oğlum uyanıp da yeniden uykuya geçebilmek için hayır der gibi biraz hızlı hızlı sallıyo. belki sizin bebiş de öyle yapıyodur. 8.5 aylık oğlum, bu hareketi neredeyse 3 ayloktan beri yapıyor.