Bebegim prematüre doğdu kro 7 aylık düz 6 aylık suan ek gıdadayız bir yandan tadım bir yandan iki öğün olarak gidiyorum ama blw icin daha erken gibi geliyor sonuçta yaşıtları gibi degil ben süzgeçten geçirerek veriyorum öğlende çorba olarak veriyorum benim gibi prematüre anneleri siz nasıl ilerlediniz ?