2.5 aylık sakin pek ağlamayan bebeğim 2 gündür hiç susmadı, sürekli ağladı. Doğduğundan beri gaz problemi pek yaşamadık ama dün belki gazdandır diye gaz damlası alıp verdik işe yaramadı. Herhangi bir burun akıntısı, öksürük, ateş yok. Bebeğimin cinsiyeti kız. Lütfen fikir verir misiniz neden ağlıyor olabilir.