Zeyno123 kalca cikigi testi ve goz testini yaptirmissinizdir zaten kisisel fikrim ilk 6 ay her ay gidilmeli yonunde aylik gelisimi takip edilmeli, sutunuz yeterli mi veya bebek mama ile yeterince doyuyor mu, boy kilo alimi nasil, ayaklari basiyor mu, basini dik tutabiliyor mu, sizin sesinize tepki veriyor mu, destekli sekilde oturmasi nasil vs ilk 6 ay gelisimine gore bunlar kontrol ediliyor ondan sonrasi icin 9.ay ve 1 yas olabilir. Bazi doktorlar menenjit asisini 7.ayda yaptiriyor doktorun asi takvimine gore ve bebeginizin durumuna gore 6aydan sonrasina siz karar verirsiniz.