33gunluk bir oğlum var şu 3 4 gün öncesine kadar kusma olayı yaşamıyordum daha doğrusu çok çok nadir yani bu zamana kadar 3 4 sefer belki kusmustur ama şu 3 4 gündür her emzirmemden sonra dolu dolu kusuyor bu normalmi yoksa sütümde mi bı sıkıntı var acaba bilemedim sizin bebekler de böyle mi arkadaşlar