Nil_ay Arkadaşlar merhaba. Kızım 5,5 aylık ve son bir kaç gündür sulu ve yeşil kaka yapıyor. Sadece anne sütü alıyor bu arada. Normal mi acaba bu durum?
kezibanuan Nil_ay merhaba benim bebeğimde böyle kaka yapıyodu çok geçmeden dişleri çıktı sonra kakasının rengi değişti ♥️
Nil_ay kezibanuan Aa hadi ya. Hiç diş ile alakalı olduğunu düşünmemiştim. Zaten kaşınıyor bu aralar dişleri de. Umarım öyle olur. Kaç ayllıkken çıktı dişi bebeğinizin?
kezibanuan Nil_ay 6. Ayında çıktı böyle kaka yaptıktan 2 hafta sonra alttan 2 tane dişi geldi 2 hafta boyunca aralıklarla böyle kaka yaptı bide poposu kızarıyordu sizinkinde kızarıklık varmı ? Diş yüzünden olan kaka popoyu yakarmış bende bilmiyordum annem uyardı doğru demiş üşütmüş hasta sanmıştım ben değilmiş