Metehan123 Kizlar ben muhendisinoglu mu ne o adamin sayfasinda inceledim 2 nunarasinin icerigi konusunda temiz mamalardan gorunuyodu aldim neyse arkadasla konusurken cok kopuruyo ya dedim en sekerli mama o dedi ondan kopuruyo icerigi temiz diye aldim ama yanildim mi bilenleriniz var mi ki
Yamanikomm Metehan123 evet bebelac gold cok kopuruyor diger mamalara gire biraz daha sekerli ama.aptamil.en sekerlisi
aksam_ Metehan123 bebelac köpürmüyor ki biz de 2 kullanıyoruz. Biberonu sallarsanız eğer köpürmedik normal kaşıkla karıştırın
Bebegimm1 Metehan123 Normal kaşikla karistirin ben hep mamalari karistirarak yapiyorum sallarsak gaz yapabiliyor
Metehan123 aksam_ kasikla karistirarak yapmaya basladim da sekerli oldugunu bileydim almazdim hic gerci similac kullaniyofum 180 cc iciyodu 2 saat tok anca duruyodu bunda 120 cc iciyo 3 4 saat tok duruyo sekerli oldugundan midir artik
bidibidibidi Hayır köpürmüyor. Sallamak doğru değil mamaları. Karıştırın ya da dalgalandırın. Ayrıca azcık şeker olması iyidir
Bernag Metehan123 valla ben aylarca kullandım bebelac bir çok mama da denedim ama diğer mamaları alın sizde bakın tadına ne kadar az şekerli olduğunu anlayacaksınız
Metehan123 Bernag ay ben mamadan tiksiniyorum ne yalan soylim hele hipp.le sma cok kotu kokuyodu similac gonul rahatligiyla kullaniyodum ama o da cocugu doyurmadi ki su icer gbi icti cocuk
Bernag Metehan123 golden goat kullanabilirsiniz ben şuan onu kullanıyorum bu mamadan da çok memnun kaldım
monalissa Metehan123 hipp kullanıyoruz, bir kaç gündür bebelac gold deniyorum, hipp daha çok köpürüyor, şekerle mi alakalıymış, doğru değil bence hipp içeriği en temiz mamalardan…
Metehan123 monalissa bilmiyorum ki valla sekerli oldugundan mi ben sekersiz icerigi temiz diye aldim ama belli ki az da olsa sekeri varmis benim arkadas en sekerli mama o yuzden kopuruyo dedi ama anlamadim bilerek mi soyledi salladi mi bilmiyorum
Metehan123 monalissa bilmiyorum ki valla sekerli oldugundan mi ben sekersiz icerigi temiz diye aldim ama belli ki az da olsa sekeri varmis benim arkadas en sekerli mama o yuzden kopuruyo dedi ama anlamadim bilerek mi soyledi salladi mi bilmiyorum
Tosbikhamza Metehan123 Bende yeni 3 numaraya geçtim oğlumun kusmasına o mama iyi geldi en son ama şekerli yönünden hiç duymamıştım bende bilmiyorum açıkçası merak ettim