Rikaa Metabolik bir rahatsizligimdan dolayi endokrinoloji bolumune gittim bugun. Hastaligimin gecmis oldugunu ogrendim. Fakat doktor kilo almamam hatta vermem gerektigini soyledi. 171 boyunda 73 kg im. Matofin kullanicam bunu kullanip kilo veren var mi?
dolunay01 Bendede ınsulın dırensı var vu halı kullanıyorum ama daha faydası olmadı sızde fayda sagşadımı