Kızım 5,5 aylık. Dışarıya iki kere çıkardım. Birinde iki battaniye örttüm ama ayaklari usumustu yine de. Diğer çıktığımızda da kilotlu çorap giydirdim pijamasinin altından, çorap da giydirmistim ama yine de üşümüş ayakları. Mont almadım henüz. Zaten fiyatlar acayip uçuk 🤦 ikinci el almaya kalktım onda da problemler yaşadığım için tövbe ettim. İndirimden polar ceket, astarlı kapüşonlu aldım sadece. Bunlar da tek başlarına ısıtmaya yetmiyor sanırım. Bu aylardaki bebeğe astronot mont mu yoksa kısa mont mu uygun olur?
Hangi markanın modelini tavsiye edersiniz?
Ve özellikle ayaklar için çocuğa ne giydirebilirim ya? Hasta olur diye de korkuyorum.
Ha bir de bu aylarda atkı kullanabilen var mı? Durduruyorlar mi yüzlerinde?