Basakaydn1 Dün 2 ay aşısını yaptrdm 6 saat arayla her ihtimale karşı 2 defa calpol verdim şimdi ölçtüm 37 cıktı ateş normal mi biraz daha vereyim mi yoksa kalsın ni😒🤷♀️
DamlaKck Basakaydn1 Bence ‘her ihtimale karşı’ ateş düşürücü verilmez, ateşi koltuk altından ölçüldüğünde 37,5’ in üzerinde çıkarsa verilir. Daha fazla ilaç vermeyin bence 😘
Deletedmom115 Basakaydn1 Ateşi 38 üzeri olmadan bir şey vermeyin önceden verdiğiniz 2 kerelik calpolde ateşi 38 üzeri olmadan verdiyseniz aşının etkisini azaltmış oldunuz.