2bebislianni Ya 1 su bardagı seker vardı marketten siparis ettim o gelene kadar onla karameli yaptım süt karışımına 2 su bardagı seker koycaktım unutmuşummmm pişti herşeyi güzel içinde şeker yokk napcam nasıl tatlandırabilirim😭😭😭😭
TheLatte 2bebislianni valla neyin kreminde yine anlamadım ama sıcakken sekeri atıp blendirla çirpsaniz olur sanki 😁
buzlulimonata Bal ve pudraa sekeri olabilir. Kivami biraz degisir, bal koyarsaniz da hafif bal kokusu gelir
TheLatte Şimdi anladım ne olduğunu 😂 Allahım cok cahilim 🤣 biraz ısıtıp şekeri atın blendırla çırpın bence olur gibi bikere yapmıstım çünkü .
2bebislianni Kızlar cok tesekkur ederim hepinize ama ters çevirdim karamel üstte kalınca hiç anlasılmadı sekersiz olduhu sulanıyo ya ztn karamel tatlılaştırmış allahtan