cansuakyz Kızlar merhabalar. 4 aylık kızım var, doğum sonrası 40 kanaması geçirdim ondan sonra da olamadım. Yüzüm hep kızarıık, vücudum şiş. Emziriyorum da şu anda. Sizler ne zaman oldunuz, regl söktürücü için neler yapabiliriz😄
Bsrkk cansuakyz kişiden kişiye değişiyor. Bazıları 1 ya da 2 yıl olmuyormuş emzirirken, kimileri 6 aydan sonra oluyormuş. Bende 40’ımda 20 gün oldum sonra 40 çıkınca bi lekelenme 2. Ayda lekelenme oldu. bebeğim 4 aylık daha gelen giden yok. Adet söktürücü kullanmayın bence, zamanı geldiğinde vücudunuz atacak hepsini zaten 😊
eilik cansuakyz Kişiden kişiye değişiyor. Benim lohusalık kanamam bitti gibi bişeydi tekrar kanamam başladı doktora mesaj attım gel bakalım dedi 33. gündü daha. Gittim regl olmuşsun dedi ve o zamandan beri hep oluyorum. Kimi 1 yıl olmaz kimi kırkının içinde olur. 😊
Musnil Benim kızım 2 bucuk aylık ve ben 2 kez adet oldum ve kahve rengi akıntım geliyo. Doktoruma sordum önemsiz dedi hatta burda post açtım ama kimse cevap vermedi sezeryan doğum yaptım ve sanırım emzirmediğim için oldu dedi herkez ama kahve rengi akıntıya anlam veremedim
Bsrkk Musnil süt üreten hormonla adet olmamızı sağlayan hormon aynı, emzirirken hormon seviyeleri kendine gelene kadar adet olmuyoruz. Emzirmiyorsanız o yüzden adet olmaya başlamışsınızdır.
Bsrkk Musnil kişiden kişiye değişiyor, biraz genetikte. Benim annem abimlerde 6 ay sonra olmuş, ben doğduğumda 1 yıl sonra adet olmuş. Bebekten bebeğe bile değişiyor işte 😊