bebegim 14 bucuk aylık, 2 saat once 5 cm yukselikten yatar pozisyonda fayansa dustu alt dişleri ust dişleri kanadı , burnuda cok hafif kanadı , üst dudagı şişti , burnunu sıkıyorum kırık yada bişi olsa aglarxı dimi tepki vermıyor, parmagımı ısır dıyorum guclu bi şekilde ısırıyor , kusma gozde kayma vesaire yok hastaneye goturmelimiym sizce ?