Deletedmom_21 Tombikdonerartikcokpahali ayy evet bende bunu dusubdum allahim ya kollarını ne sıkı yaparlarki uff almayim o zaman
Toprakaren Deletedmom_21 ben alicaktim ama bnm ki elleri dışarda durmayı seviyor uyurken bile yukarı kaldırır ben satıcıya sordum bana elleri hep dışarda ve yukarda ise alma kullanmazsın hırçınlaşır dedi almadım yoksa elleri usumesin diye istiyordum
Snowglobe Deletedmom_21 trendyol dan owli markaya bakın. Biraz pahalı ama tavsiye ederim. İleri de pijama olarak ta giyebiliyor.
FiltreKahve Deletedmom_21 yok kolları hiç sıkmadı o yüzden çok sevdim ben. Benimkiler prematüre doğdukları için küçücüklerdi zaten hemen hemen 3 ay kullandım ben