Kızlar merhabalar 31 temmuzda sezaryen doğum yaptım lohusalık kanamam yaklaşık olarak 37-38 gün sürdü. Bitmesinden 10 gün sonra da regl oldum ama bu ay gecikiyor olamadım henüz, bu düzensizlik normal mi yani ben olduğum için devamı gelir diye düşünmüştüm ama gelmiyor, bir de konunun emzirmeyle ilgisi var mı? Ben emzirmiyorum çünkü