GiybetReis Kızlar selam bugün prima külot beze geçtik. Şimdi şurda yapışkan bişi var. Bunu napcam ben? Bezi cıkarıp toplarken felan mı işe yarıyor? Bi de bu külot bezin önü arkası neresi? Bu yapıskan seffaf bandın olduğu yer arka kısma mı gelecek? 😱🤦🏼♀️😂😁?
Duyulurum GiybetReis Bence sorduğunuz tüm soruların cevabını vermişsiniz postta😄 Ben kullanmadım bilmiyorum
baloglum_e GiybetReis o yapışkan yeri arkasına geliyor giydirdikten sonra çıkarırken kenarlarını yırtıyorsunuz sonra kapatıp o yapışkanlı açarak onunla tutturuyorsunuz umarım anlatabilmişimdir
Dmt-01 GiybetReis arkaya gelecek bezi çıkardığınızda katlayıp bu bantla kapatacaksınız çöpe atarken açılmasın diye
GiybetReis Duyulurum hahaah😅 ay bilmediğim bir şey. Mantık yürütmeye çalışayım dedim ama yanlış olabilir diye düşündüm😅
GiybetReis Deletedmom8453 he tamam tesekkur ederim katlamak içinmiş😅 peki o yapıskan kısmını popoya mı giydircem. Prima da back mack yazmıyo😅