Kızlar simdi söyleki ilk çocuğumda dogumdan 6 ay önce sigorta çıkışım olmuştu dolayısı ile doğum parası alamamıştım. Şuan 1 yıldır düzenli sigortam yatıyor ve diyelimki 2. Çocuğa hamile kaldim (bazen esimle ara vermeden yapalim fikrine cok kapiliyoruz) doğumdan ne kadar önce sigorta çıkışım olması lazım doğum parasi alabilmek icin. Hakkim olan ücrete gecen sefer alamadigim için üzülmüştüm 6 yil yatti sigortam sadece dogumdsn 6 ay önce isyerim iptal etti. Simdi yine ayni seyle karsilasmak istemiyorum bilgisi olan varmi acaba biraz karisik oldu kusura bakmayin