Gulcem44 Arkadaşlar hamile iken diş ağrılarım başladı gece uyutmayan dayandım parolla Doğum yaptım 44 gün oluyor haken devam ediyor dayanamıyorum o zaman yasaktı çünkü son aylarda şiddetlenmişti hiçbirsey yapamıyorum bu seferde diş röntgeni süte geçer o gün emzirmeyeceksin diye biliyorum zaten zAr zor mama vermemeye çalışıyorum birde memede sakinleşiyor o gün vermemem imkansız Doğum sonrası tedavi gören var mı bu arada 2 dişim de kanal olması lazım
Deletedmom0021 Gulcem44 sadece Gulcem44 dişinize vurulan iğne süte geçer onuda ilk sütü sağıp dökün yeter benim dişim şişti antibiyotik iğne olurken bile emzirdim doktor kontrolunde tabi niye boşuna ağrı çekiyosunuz
dlekturann Gulcem44 ben gittim sordum doktora bi sakıncası yok hemen emzirebilirsin dedi işlemi yaptı ama ben içim rahat etsin diye süt sağıp gittim 4 saat felan emzirmedim önceden sağdığım sütü verdim
Gulcem44 Emzirdiğiniz halde diş tedavisi gördünüz mü ??? İki dişimin de kanal olması lazım sağlı sollu duramıyorum ne olur yaptıran lar yorum yapsın😭
Annecikk0 Gulcem44 Bebeklerini emziren annelerimize kanal tedavisi yapılmasının hiçbir sakıncası yoktur. Tedavi sonrası antibiyotik ve ağrı kesici kullanımının gerek olduğu durumlarda ise süte geçmeyecek olan ilaçları doktorunuzun tavsiyesi ile korkmadan alabilirsiniz. yinede doktorunuza danışın sağlık çalışanıyım fakat doktor ne der bilemem
Gulcem44 Annecikk0 yok canım 20lik diş değil benim 2 dişim de kanallıktı ve ikisininde dolguları düştü hamilelikte bildiğin ikisinin de içi oyuk ve bu da yetmezmiş gibi ikisininde yarım dişi kırıldı hem kırık diş hem oyuk diş ağrısını tahmin edersin 😂 ne yapacağım şaşırdım yemek yiyemiyorum çiğneyemiyorum yesem de hepsi dişimin içinde😔
Gulcem44 Deletedmom0021 2 gün önce astım için akciğer röntgeni çektirecektim röntgen çeken abi bugün tüm gün emziremezsin radyasyon yaydığı için dedi bende çektirmedim e dişte aynı olur sonuçta odada teksin o cihaz başında dönüyor bilmiyorum ya😒
Gulcem44 Sütüm de aman aman yok yani elimden geldiğince emziriyorum ki artsın o gün vermesem oğlumu durduramam mama takviyesi alıyor ama ne olursa olsun memede uyuyor ne yapacağım şaşırdım kaldım ne olur akıl verin😂
NekwaSultan Kızlar yarin mutlaka gidin disciye bir sakıncası yok sdcee 1 ssat emzirilmiuo anestezi olursa. Hergün 1 kase yogurt 1 bardak süt içiin Sensodyn dis macunu kullanin sabah akşam Zeytini agriyan yere koyun karanfil ya da yagi da uyusturuurr
Gulcem44 NekwaSultan alkol sigara kullanmıyorum ama dişim çok zor uyuşuyornen az 2 kere iğne vurması lazım o etkiyi bilmiyorum ilk sütü verme dedi o gün röntgenci abi ama sağma makinem yok ve elimle sapınca süt gelecek kadar sütüm yok nasıl yaparım bilmiyorum😔
Annecikk0 Gulcem44 canım yoğurt peynır kalsıyum acısından zengın besinler tüketmeye özen göster günde iki defa diş fırçalamayı ve ağız gargarası kullanmayı ihmal etme sağlıkla büyütün insallh bebeginizi 🤲🏻 Yarın mutlaka haber edin ☺️
Annecikk0 Gulcem44 yine tedbirli olun önceden sağın eve koyun geldıgınızde de sağıp o sütü atın içirmeyin tedbiri elden bırakmamak şart 😍
Gulcem44 Annecikk0 teşekkür ederim canım arabamızı sattık 😂 ve eşim çalışıyor tek gitmem imkansız en az dolmuşla 45 dakika çekiyor bebeğe bakacak kimsem yok en erken Salı günü gidebilirim bakalım o gün de hemen yapmaz gün atar 😭 özele gitsem 2 dişe ne kadar ister meçhul eşim bu haftaki iznini kullandı en erken salı günü😞
Gulcem44 Annecikk0 haklısın asıl mesele de bu ya sağacak kadar sütüm yok elle sağınca gelmiyor anca iyice emmesi lazım ki sonra o da sağınca yine gelmez😞
Annecikk0 Gulcem44 canım bir sağlık kuruluşuna git sağ durumu izah et anlayışla karşılayan sağlık personelleri olacaktır ☘️
Annecikk0 Gulcem44 Gulcem44 Gulcem44 çalıştığım hastahaneye yakın olsanız hatta aynı şehirde olsak İnan’ın şahsi gelir yardımcı olurdum yınede arayıp devlet hastanesine sorun özel klinik biraz uçarı rakamlar verebilir gıdene kadar evınızde karanfıl yağı veya karanfil varsa ağrıyan yere koyun bir nebzede olsa uyusturur hem doğal yöntem sıkıntı olmas düzelir hastahaneye gşdecegınız güne kadar iyi hıssetmenıze yardımcı olur insallh