2 oglum var biri 3 biri 1 yasinda 1 ay once grip oldu hala burun akintisi ve oksurukle devam ediyir sunnet olucakti ikisi grip yuzunden olamadilar duzelli olarak ilacta iciyoruz 1 hafta sora ya ertelendi sunnet ama hala gecmiyor ne yaptiysam geciremedim oneriniz varmi acaba