Bebeğimin burnunu temizleyemiyorum, çocuk nefes alamıyor resmen hırıltılı balgamlı nefes alıyor, serum fizyolojik, nazalnem damlalar, stermiar burun spreyi her şeyi denedim aspiratörle çekmeye gelince hiç bir şey çıkmıyor sadece sıktığım su geliyor bu durumu yaşayan var mı aranızda, artık kafayı yeme sınırındayım