Kızlar hayırlı günler artık sizden fikir almadan da birşey yapamaz oldum 🤭Oğlum 1 yaşında cildi biraz kuruydu diye mustela stelatopia kullandım hep ama değiştirmek istiyorum artık hiç köpürmüyor yıkadığımdan birsey anlamıyorum siz hangi şampuanı kullanıyorsunuz🌸🤗